Subject: FW: Foto hoiatustulba kadumise kohast
From: Arvo Täks <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 09:42:09 +0300

Tere

Edastan laekunud info, lahendamiseks. 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee
(65101:003:0397). Lisatud pilt asukohast.

Lugupidamisega

Teede- ja taristuspetsialist

Arvo Täks

From: Eha Kraft <[email-masked]>
Sent: Monday, July 14, 2025 9:16 AM
To: Arvo Täks <[email-masked]>
Subject: Foto hoiatustulba kadumise kohast

Tere!

Pühapäeva 13.07. 2025 hommikul märkasin et on kadunud
Lagedi-Arukùla-Peningi maantee ja Jàrsi-Uudismaa tee ristis olnud hoiatav
tulp. Tee äàres on selles kohas üsna sügav ja järsk kraav . Kui
kõrvalteele pööramisel mitte ettevaatlik olla võib kraavi sattuda.

Lugupidamisega

Eha Kraft

Sent from my iPhone